هرگونه استفاده از وب سایت ساعت الف به معنای توافق و پذیرفتن کلیه مقررات زیر می باشد:

1. خرید هر گونه محصول از وب سایت ساعت الف با توجه به کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران در زمینه تجارت الکترونیک و رعایت آن صورت می پذیرد.

2.کلیه حقوق مادی و معنوی این فروشگاه اینترنتی از جمله خدمات و محتویات متعلق به ساعت الف می باشد و هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از آن مشمول پیگرد قانونی می باشد.

3.هر گونه استفاده از محتویات ساعت تنها با اخذ مجوز امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی می توانید با ایمیل سایت مکاتبه نمایید.

4.هرگونه استفاده از محتویات و مقالات این وب سایت برای پایگاه های شخصی و غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.

5.اطلاعات ارائه شده کالاها در سایت ساعت الف برگرفته از ترجمه مطالب، کاتالوگها و سایتهای مرتبط ایرانی و خارجی می باشد. لذا این سایت هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی پذیرا نیست. همچنین این فروشگاه اینترنتی خود را متعهد به بروزرسانی اطلاعات و محتویات سایت می داند.

6.کلیه سفارشات تا نهایی شدن پیش فاکتور و پرداخت مبلغ از درجه اعتبار ساقط می باشد.

هرگونه فعالیت کاربران که خارج از خرید کالا و یا استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری انجام پذیرد شامل پیگرد قانونی می باشد.

7.هرگونه مغایرت اطلاعات شخصی کاربران در هنگام ثبت سفارش و یا ثبت نام در وب سایت بر عهده مشتری می باشد. و ساعت الف هیچ گونه مسئولیتی را در این مورد پذیرا نمی باشد.

8.سایت ساعت الف هیچ گونه مسئولیتی را در مورد هر گونه خطای کارکرد مانند: (نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و …) که خارج از حوزه مدیریتی وب سایت می باشد را نمی پذیرد.

9.فروشگاه ساعت الف هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتویات سایتهایی که تبادل لینک با آنها بواسطه فعالیت های تجاری، تبلیغاتی و… یا لینک در فروشگاه اینترنتی شکل می گیرد، پذیرا نیست.

10.تمامی پیام ها و محتویات کانال های ارتباطی که از سمت کاربران بر روی وب سایت قرار می گیرد به عهده کاربر بوده و ساعت الف ن هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرزنامه از سمت کاربران را نمی پذیرد.

11.تمامی خدمات و شرایط سایت “ساعت الف چ” برمبنای آخرین سیاست های این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی آن ها توسط همین وب سایت اطلاع رسانی می گردد.

حفظ حریم شخصی اطلاعات کاربران

سایت ساعت الف تحت هیچ شرایطی اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا متعهد می باشد که تا حد امکان از حریم خصوصی کاربران دفاع کند.